Żyjemy w czasach, w których zewsząd otoczeni jesteśmy komputerami w tej czy innej formie. Dotyczy to również środowiska pracy, dlatego też codzienna styczność z rozwiązaniami informatycznymi to obecnie nie tylko domena przedsiębiorstw działających w obszarze IT. Konieczność sprawnego funkcjonowania wszystkich systemów wykorzystywanych wewnątrz przedsiębiorstwa prowadzi do sytuacji, w której wymagane jest profesjonalne wsparcie ze strony specjalistów IT. Dostrzegając to zapotrzebowanie, częścią naszej oferty uczyniliśmy opiekę informatyczną dla firm.
Czym jest opieka informatyczna?
Usługi świadczone w ramach opieki informatycznej polegają na wsparciu w zakresie wykorzystania sieci i komputerów w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Dzięki pracy oddelegowanego zespołu wykwalifikowanych informatyków klient może liczyć na pomoc w wielu obszarach IT. Niebagatelną zaletą tej formy współpracy jest znaczne obniżenie kosztów użytkowania systemów informatycznych w firmie. Ponadto brak dedykowanego działu IT w przedsiębiorstwie przestaje być problemem, a wydatki związane z informatyką mogą zostać rozplanowane w czasie.
Dużym atutem tej formy współpracy jest znaczne zwiększenie bezpieczeństwa danych firmy. Wiemy, jak istotne jest zachowanie pełnej poufności kluczowych danych, dlatego korzystając z naszej opieki informatycznej dla firm, Klienci mogą liczyć na monitoring bezpieczeństwa swoich serwerów. Omawiana usługa może dotyczyć zarówno całego środowiska informatycznego, jak i jego elementów. Dzięki temu, korzystając z naszych usług, można uzupełnić braki, na które nie starcza nam zasobów wewnętrznych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, jesteśmy elastyczni w kwestii dopasowywania naszej oferty do specyficznych potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Nasze zobowiązania jako wykonawca usługi opieki informatycznej:
- ciągły monitoring najistotniejszych elementów infrastruktury sieciowej naszych Klientów,
- nadzorowanie systemu pod kątem pojawienia się awarii i informowanie z wyprzedzeniem o możliwości ich wystąpienia, wraz ze wskazaniem punktu zapalnego,
- utrzymywanie infrastruktury sieciowej Klientów w stanie pełnego bezpieczeństwa oraz gotowości do pracy.
Korzystanie z naszych usług zapewnia:
- stałe wsparcie i szybką reakcję w przypadku pojawienia się awarii lub innych nieprawidłowości w systemie informatycznym Klienta,
- poczucie bezpieczeństwa wynikające z naszego stałego monitoringu zabezpieczeń i dbania o wysoki poziom bezpieczeństwa danych naszego Zleceniodawcy,
- odpowiednią konfigurację poszczególnych elementów infrastruktury sieciowej Klienta, tak by uzyskać pełną zgodność pomiędzy komponentami.
Jeżeli dojdzie do wystąpienia awarii, z naszej strony gwarantujemy:
- rozpoczęcie czynności naprawczych zgodnie z czasem ustalonym w umowie z naszym Zleceniodawcą,
- dostęp do wykwalifikowanych specjalistów, którzy pomogą w rozwiązaniu zaistniałych problemów i nieprawidłowości w systemie,
- opcjonalną możliwość udostępnienia sprzętu zastępczego podczas procesu naprawiania uszkodzonych komponentów systemu.