JobRouter jako system elektronicznego obiegu dokumentów, delegowania zadań i zarządzania obiegiem informacji w organizacji, umożliwia pełną automatyzację procesów biznesowych, zachodzących w przedsiębiorstwie, a także ich projektowanie i optymalizację. Wspomagając realizację złożonych procesów biznesowych redukuje czas potrzebny na ich wykonanie z godzin lub dni do kilku minut. Dzięki zastosowaniu systemu JobRouter przepływ informacji, zadań i dokumentów między poszczególnymi pracownikami jest natychmiastowy, a wszelkie operacje wykonywane w systemie (zlecanie zadań, wprowadzanie pism i faktur, wielopoziomowa dekretacja i zatwierdzanie dokumentów) zajmują jedno kliknięcie. Niezaprzeczalnym atutem rozwiązania jest stały monitoring każdego etapu procesu, ułatwiający terminowego zakończenie poszczególnych kroków procesu, jak i całości sprawy.

Zapraszamy do kontaktu:

Włodzimierz Urbański
Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży

+48 882 015 210
Bartosz Szygenda
Inżynier Wsparcia Sprzedaży

+48 606 131 874