Komputronik Biznes zawarł kolejne umowy na dzierżawę druku. Nowymi klientami zostały marki Ryłko oraz Pako Lorente. Obydwa projekty będą realizowane w oparciu o rozwiązania marki EPSON.

Ryłko jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i najwyżej ocenianych marek obuwniczych na polskim rynku. W ramach współpracy Komputronik Biznes będzie świadczył dzierżawę druku dla 120 salonów tej sieci przez okres 60 miesięcy. Zakres umowy obejmuje dostarczenie urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych, a także nowoczesnego oprogramowania do zarządzania drukiem. Podobny zakres współpracy obowiązywać będzie dla marki Pako Lorente. To jeden z wiodących producentów i projektantów mody męskiej. Umowa została zawarta na okres 5 lat.

„W obu przypadkach dokonaliśmy przeglądu obecnej floty maszyn drukujących oraz zbadaliśmy potrzeby użytkowników. Dzięki temu odpowiednio zaadresowaliśmy naszą ofertę. Ogromną przewagą oferowanego rozwiązania jest dobór maszyn o bardzo niskim zużyciu energii oraz niskiej emisji CO2” – tłumaczy Michał Drechny, Business Development Manager, Komputronik Biznes.

„Nasza firma ściśle współpracuje z globalnymi producentami sprzętu, od drukarek przez serwery aż po rozwiązania IT. Dzięki temu możemy przekazywać naszym klientom cenne doświadczenia, wskazywać ciekawe kierunki rozwoju technologii oraz inspirować do podnoszenia efektywności ich biznesów. Jestem przekonany, że dzięki nawiązanej współpracy uda się zoptymalizować koszty druku, serwisu oraz zużycia energii” – mówi Sebastian Pawłowski, wiceprezes zarządu Komputronik Biznes.