W styczniu 2019 roku uruchomione zostały Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) – system długotrwałego oszczędzania, który ma na celu gromadzenie dodatkowych środków pieniężnych na poczet przyszłych emerytur. Dla firm oznacza to konieczność dostosowania się do nowych przepisów.

Przygotuj swoją firmę i pracowników na tę zmianę, przyjdź na konferencję, którą przygotowaliśmy wspólnie z naszymi partnerami!

 

Podczas konferencji dowiesz się między innymi:

  • Czym jest PPK i jaka jest w nim rola pracodawcy?
  • Jak firmy mogą się przygotować do obsługi programu?
  • Jakie są obowiązki firm w zakresie dokumentacji udziału w programie i jak archiwizować dokumenty?

Poznasz też rozwiązania IT ułatwiające firmom uczestnictwo w PPK.

Data: 18 czerwca 2019
Miejsce: Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3, Poznań

Agenda spotkania

08:30 - 09:00 Rejestracja uczestników
09:00 - 09:10 Przywitanie
09:10 -10:30 PPK - wyzwanie dla działów HR, czyli jak się przygotować do PPK?
Rödl & Partner
10:30 - 10:40 Przerwa kawowa
10:40 - 11:40 Nowe wyzwania w działach HR: Pracownicze Programy Kapitałowe,
e-dokumentacja pracownika, e-pracownik

Soneta
11:40 - 11:50 Przerwa kawowa
11:50 - 12:10 Case study - enova365 Workflow
(oceny pracownicze, rozbudowane wnioski urlopowe)
Komputronik Biznes i Soneta
12:10 - 13:30 Akta osobowe - przepisy przejściowe
Rödl & Partner
13:30 - 13:40 Przerwa kawowa
13:40 - 14:40 System obiegu i archiwizacji dokumentów
komplementarny dla systemów klasy ERP

DocuWare
14:40 Poczęstunek

Rejestracja

Rejestracja na wydarzenie została zakończona.